Sapratu Ja Jūs turpināt izmantot doto vietni bez noklusēto iestatījumu izmaiņām, Jūs piekrītat cookie failu izmantošanai Center.lv vietnē.

Piegāde

Mēs nodrošinām bezmaksas piegādi visā Latvijā, Lietuvā un Igaunijā!
Sony Center

Preču izņemšana Sony Center veikalos:

  • Rīgā, Brīvības ielā 40, I-V: 10-19, tālr: +371 2026 2646
  • Rīgā, Kalnciema ielā 137a, I-V: 10-17, tālr: +371 2802 0252
DPD

Preču piegāde līdz mājas durvīm ar DPD kurjerpastu vai uz Pickup Paku Bode sūtījumu pieņemšanas punktiem visās Baltijas valstīs 2-3 darba dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža. 

Apmaksas veidi:

  • Priekšapmaksa skaidrā naudā, ar maksājumu karti vai ar pārskaitījumu veikalos Brīvības ielā 40 vai Kalnciema ielā 137A;
  • Priekšapmaksa ar maksājumu karti vai ar pārskaitījumu internetveikalā center.lv;
  • Apmaksa kurjeram saņemšanas brīdī ar maksājumu karti.
Venipak

Preču piegāde līdz mājas durvīm ar Venipak kurjerpastu vai uz Venipak Pickup sūtījumu pieņemšanas punktiem visā Baltijā 2-3 darba dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža.

Apmaksas veidi:

  • Priekšapmaksa skaidrā naudā, ar maksājumu karti vai ar pārskaitījumu veikalos Brīvības ielā 40 vai Kalnciema ielā 137A;
  • Priekšapmaksa ar maksājumu karti vai ar pārskaitījumu internetveikalā center.lv;
  • Apmaksa kurjeram saņemšanas brīdī skaidrā naudā vai ar maksājumu karti.

    Preču piegāde

1.1. Pircējam, pasūtot preces, ir pienākums norādīt precīzu piegādes adresi.

1.2. Pircējam ir pienākums saņemt preces pašam. Ja Pircējs pats preces nevar saņemt, bet preces ir piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību iesniegt pretenzijas preču piegādes dēļ neatbilstošai personai.

1.3. Pārdevējs piegādā preces Pircējam, vadoties pēc piegādes termiņiem. Piegādes termiņš Latvijā, Lietuvā un Igaunijā – līdz 4 (četrām) darba dienām. Piegādes termiņi netiek piemēroti tajos gadījumos, kad Pārdevēja noliktavā nav vajadzīgo preču, savukārt Pircējs tiek informēts par viņa pasūtīto preču trūkumu. Iepazīstoties ar šiem Noteikumiem, Pircējs piekrīt, ka izņēmuma kārtā preču piegāde var tikt aizkavēta no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Tādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un saskaņot preču piegādes termiņus un citus nosacījumus. Ja Pārdevējs nepiegādā preces papildus termiņa laikā, Pircējs atteikties no preču vai pakalpojumu pirkšanas-pārdošanas līguma.
1.3.1. Par preces saņemšanas pierādījumu kalpos saņemšanas akts vai e-pasta apstiprinājums, ka paciņa ir saņemta un izņemta no pakomāta.

1.4. Piegādes cenas:

1.4.1. Piegāde ar DPD pašapkalpošanās sūtījumu termināļiem – Bezmaksas piegāde;

1.4.2. Piegādes maksa Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ar DPD kurjerdienesta starpniecību – Bezmaksas piegāde;

1.5. Cenas var mainīties saskaņā ar spēkā esošo partneru priekšlikumiem.

1.6. Pārdevējs nav atbildīgs par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja preces Pircējam nav piegādātas vai piegādātas nelaikā trešo personu vainas dēļ vai no Pircēja neatkarīgu apstākļu dēļ.

1.7. Saņemot preci veikalā, klients saņem īsziņu ar pasūtījuma numuru un uzrāda to pasūtījuma saņemšanas brīdī. Pircējam ir pienākums kopā ar Pārdevēju vai tā pilnvaroto pārstāvi pārbaudīt sūtījuma stāvokli (vai nav bojāts ārējais iepakojums) un parakstīt pavadzīmi vai citu sūtījuma pieņemšanas un nodošanas dokumentu. Kad Pircējs paraksta pavadzīmi vai citu sūtījuma pieņemšanas un nodošanas dokumentu, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts atbilstošā stāvoklī.

1.8. Saņemot preci DPD pakomātā, Klients saņem īsziņu par preces gatavību saņemšanai konkrētajā pakomātā.

1.9.Saņemot preci no kurjera, klients paraksta POD (Sūtījuma piegādes apliecinājumu), kas apliecina, ka klients ir saņēmis sūtījumu.
1.10. Par preces saņemšanas pierādījumu kalpos saņemšanas akts vai e-pasta apstiprinājums, ka paciņa ir saņemta un izņemta no pakomāta.

1.11. Pamanot, ka piegādātā sūtījuma iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai citādā veidā ārēji bojāts), Pircējam ir pienākums to atzīmēt faktūrrēķinā, pavadzīmē vai citā sūtījuma pieņemšanas un nodošanas dokumentā, un Pārdevēja vai tā pārstāvja klātbūtnē sastādīt brīvas formas sūtījuma pārkāpumu aktu. Ja Pircējs neizpilda šīs darbības, Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības preču bojājumu dēļ, ja tādu bojājumu izveidošanās pamatojums nav rūpnīcas brāķis vai arī preču komplektācijas neatbilstība, ja šīs neatbilstības iespējams konstatēt, aplūkojot preces ārpusi.

1.12. Ja Pircējs, saņemot sūtījumu, pamana kādu preču neatbilstību, rūpniecības brāķi vai citus preču defektus, par to nekavējoties jāinformē Pārdevējs. Ja sūdzība par neatbilstošu preču kvalitāti tiek apstiprināta un Pircējs atgriež neatbilstošas kvalitātes preces, Pārdevējs apņemas 14 (četrpadsmit) dienu laikā atgriezt naudu par preci, apmaksājot arī atgriešanas izdevumus.

1.13. Pircējiem, kas sūtījumus saņem DPD pašapkalpošanās terminālos, pamanot neatbilstības, ir pienākums par to nekavējoties informēt Sony Center veikalu.

1.14. Visu pārdodamo preču īpatnības tiek norādītas aprakstos, kas pievienoti pie katras preces. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka interneta veikalā esošo preču krāsa, forma vai citi parametri var būt neatbilstoši patiesajam preces izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantojamo datora monitora īpatnību dēļ.

1.15. Preces, kuru izmērs pārsniedz 37 x 44 x 61 cm vai svars pārsniedz 20kg, iespējams saņemt ar DPD kurjerdienesta starpniecību vai kādā no Sony Center veikaliem.

Uzdod jautājumu!
    SalīdzinātNotīrīt