Sapratu Ja Jūs turpināt izmantot doto vietni bez noklusēto iestatījumu izmaiņām, Jūs piekrītat cookie failu izmantošanai Center.lv vietnē.

Atteikuma tiesības

Ja kādu iemeslu dēļ Jūs neapmierina SIA “Dižtehnika”, reģistrācijas numurs: 40103239589, adrese: Šampētera 73-1, Rīga, LV-1046  (turpmāk tekstā – “Sony Center”), veikalā iegādātā prece, vienmēr aicinām vispirms sazināties ar mūsu speciālistiem, lai mēs varētu Jums palīdzēt ar jebkādiem neskaidrajiem jautājumiem par preci, tās funkcionalitāti un lietošanu, lai patiešām pārliecinātos, ka iegādātā prece neder mērķiem, kādiem Jūs to iegādājāties!

Slēdzot distances līgumu, t.i. veicot pirkumu Sony Center  interneta veikalā Jūs varat izmantot atteikuma tiesības :

  1. Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
  2. Atteikuma tiesību izmantošana beidzas pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad Jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko Jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.
  3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums par lēmumu atteikties no šā līguma ir jāinformē mūs: SIA “Dižtehnika” juridiskā adrese: Šampētera iela 73-1, Rīga, LV-1046.tālruņa numurs: +371 2802 0252, e-pasta adrese: sonycenter@center.lv
  4. Preces nepieciešams nodot bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk, kā 14 dienu laikā no dienas, kad Jūs mums paziņojāt savu lēmumu atteikties no šā līguma, kādā no sekojošām preču atgriešanas vietām: Sony Center veikalā Brīvības ielā 40 vai Kalnciema ielā 137a, Rīgā.
  5. Termiņš būs ievērots, ja jūs preces piegādāsiet vai nosūtīsiet atpakaļ uz kādu no augstāk norādītajām adresēm pirms 14 dienu termiņa beigām. Precēm, kas sūtītas pa pastu, to pieņemšanas brīdī ir tiesības fiksēt iespējamos preces vizuālos bijājumus, kā arī komplektācijas saturu. Gadījumos, kad nosūtot preces, izmantojot kurjerpastu, Sony Center konstatēs preces bojājumu vai preces neatbilstību vizuālajam stāvoklim un komplektācijai uz preces saņemšanas brīdi, Jūs tiksiet informēts un Jums tiks nosūtīta konstatācijas akta kopija.
  6. Patērētājiem ir pienākums preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei, proti:
    • Iepazīstoties ar produktu, nenoņemiet nevienu no oriģinālā iepakojuma daļām, tai skaitā aizsargplēves un drošības plombas.
    • Attaisiet preces iepakojumu saudzīgi, to nesaplēšot.
    • Izmantojiet ierīci tikai tik tālu, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes veikalā, piemēram, mobilajiem telefoniem - nenoplēšot aizsargplēves, ieslēgt, neievietojot SIM karti un neveicot zvanus, nesinhronizējot datus utt.).
    • Saglabājiet visas iepakojuma daļas, visus aksesuārus, t.sk. instrukciju.
  7. Konstatējot atpakaļ atdotās preces vērtības zudumu, Sony Center vērsīsies tiesā ar prasības pieteikumu par radīto zaudējumu segšanu, kas radušies patērētāja rīcības rezultātā.
  8. Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.

Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.

  1. Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi sonycenter@center.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Šampētera iela 73-1, Rīga, LV-1046, Latvija. Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
  2. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
    • vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
    • iesnieguma iesniegšanas datumu;
    • strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.

Atteikuma veidlapu ir iespējams lejupielādēt ŠEIT

Uzdod jautājumu!
    SalīdzinātNotīrīt