× Ja Jūs turpināt izmantot doto vietni bez noklusēto iestatījumu izmaiņām, Jūs piekrītat cookie failu izmantošanai Center.lv vietnē.

Biežāk Uzdotie Jautājumi

Man nedarbojas/pazudusi Sony televizora (vai citas iekārtas) pults (vai cits aksesuārs). Kā rīkoties?    

Ja Jūsu iekārtas pults nedarbojas, pārbaudiet, varbūt šo problēmu var atrisināt ar bateriju nomaiņu, iespējams tās ir nolietojušās. Ja tas šo problēmu neatrisina vai arī pults ir pazudusi, tad iesakām rīkoties sekojoši:

  • Pasūtīt to Sony Center veikalā ierodoties klātienē vai sazinoties epastā vai pa telefonu (NB! lai pasūtītu pulti mums būs nepieciešams iekārtas (piemēram, televizora vai kameras) modeļa numurs).

  • Iegādāties universālo pulti, kas derīga vairāku ražotāju iekārtām.

Kā es varu uzzināt savas iekārtas modeļa numuru?

Visām Sony ierīcēm ir speciāls marķējums (uzlīme), uz kura norādīts modeļa numurs. Parasti modeļa numurs sākas ar 2, 3 vai 4 burtu kombināciju, kam seko domuzīme un tas turpinās ar dažādu burtu un ciparu kombināciju. Piemēram, televizora modeļa kods var izskatīties šādi: KDL-32W605B.

Mana iegādātā Sony iekārta ir saplīsusi garantijas periodā. Kur man griezties pēc palīdzības?

Ja Sony iekārta nefunkcionē korekti vai nestrādā, iesakām Jums sazināties ar preces pārdevēju.

Ja preci esat iegādājies Sony Center veikalā Brīvības ielā 40 vai Center interneta veikalā, sazinieties ar mums - mēs centīsimies atrisināt problēmu nesūtot iekārtu uz servisu. Ja problēma izrādīsies sarežģītāka un būs nepieciešama servisa palīdzība, mēs to izvērtēsim un piedāvāsim Jums ērtāko risinājumu tās novēršanā.

Ja vēlaties, varat Sony tehniku nogādāt kādā no Sony autorizētajiem servisa centriem, informāciju par tiem, skatīt šeit: Servisu saraksts

Mana iegādātā Sony iekārta ir saplīsusi pēc garantijas perioda. Kur man griezties pēc palīdzības?

Ja garantijas periods jau ir beidzies, varat to aiznest uz kādu no šajā sarakstā minētajiem servisiem vai to pieņemšanas punktiem - Servisu saraksts, vai arī, varat sazināties ar mūsu speciālistiem un mēs ieteiksim Jums ērtāko risinājumu.Jāņem vērā, ka, nododot Jūsu ierīci maksas remontā, servisa centriem un servisa pieņemšanas punktiem ir tiesības pieprasīt samaksu par diagnostiku.

Vai pie Jums var iegādāties preces Līzingā?

Jā. Mēs sadarbojamies ar AS “Bigbank” piedāvājot “UNO līzings” līzinga pakalpojumus. https://www.unolizings.lv/lv/

Kā man rīkoties, ja vēlos atgriezt preci?

Ja pie mums iegādātā prece Jūs neapmierina, ievērojot visus preču atgriešanas nosacījumus, Jūs varat to atgriezt atpakaļ 2 nedēļu laikā no tās iegādes brīža. Sīkāka informācija atrodama sadaļā "Iegādes noteikumi"

Mana ierīce ir sākusi strādāt kļūdaini. Kā man rīkoties?

Vispirms pārliecinieties, vai Jūsu ierīcei ir instalēti visi pēdējie atjauninājumi (konsultējieties ar mūsu speciālistiem, ja nepieciešams). Ja pēc atjaunināšanas problēmas turpinās, saglabājiet Jums svarīgos ierīcē esošos datus uz kāda cita datu nesēja, un veiciet sistēmas atiestatīšanu uz rūpnīcas iestatījumiem. Ja arī tas neatrisina problēmu, vērsieties servisā vai pie preces pārdevēja.

Es neiegādājos savu preci Latvijā, vai es varu salabot savu preci par garantiju?

Katra ražotāja starptautiskās garantijas nosacījumi atšķiras. Sony 2 gadu garantiju nodrošina, ja prece ir iegādāta Baltijas reģionā un, kas svarīgi, ja tā ir paredzēta Baltijas reģionam. Ja Sony tehniku esat iegādājies Eiropā, tad Sony nodrošina 1 gada garantiju, savukārt, ja preci esat iegādājies ārpus Eiropas, tad precei Latvijā netiks nodrošināta garantijas apkalpošana.

Televizors, kuru iegādājos, mājās nerāda tādā pašā kvalitātē kā veikalā. Kāpēc?

Televizora attēla kvalitāte ir atkarīga no attēla signāla kvalitātes un izmantotajiem datu pārnesējiem. Veikalā televizoros tiek rādīts kvalitatīvs signāls. Ja vēlaties izbaudīt visas televizora sniegtās iespējas un pilnībā izbaudīt televizora piedāvāto kvalitāti, iesakām tam pieslēgt atbilstošas ierīcas - HD satelīta uztvērējus, datu nesējus ar FULL HD video materiāliem u.tml.
Būtiski ir arī izmantot kvaitatīvus vadus signāla pārnesei. Piemēram, ja šobrīd Jūsu dekoders ir savienots ar TV izmantojot SCART savienojumu, mēs iesakām to nomainīt pret  HDMI vadu, tādējādi būtiski uzlabosies attēla kvalitāte. Ja jūsu dekoderim nav HDMI izejas, sazinieties ar savu televīzijas nodrošinātāju (provaideri) un palūdziet, lai viņi nomaina veco dekoderi pret jaunu (Latvijas lielākie televīzijas nodrošinātāji bieži dekodera nomaiņu veic bezmaksas). Kā arī neaizmirsitet par iespēju izmantot televizorā iebūvēto dekoderi, kas nodrošina labāku kvalitāti un ērtāku televizora izmantošanu.

Man ir problēmas izprast savu Sony iekārtu, kā man rīkoties?

Ja Jūs savu produktu esat iegādājies pie mums Sony Center veikalā vai Center interneta vietnē, mēs Jums sniegsim bezmaksas konsultāciju Sony Center telpās Brīvības ielā 40, Rīgā vai, pēc Jūsu izvēles, sniegsim konsultāciju pa e-pastu vai pa telefonu. Ja preci esat iegādājies citviet, tad konsultācija ir maksas pakalpojums. Ja ir nepieciešams veikt izbraukumu uz Jūsu atrašanās vietu, samaksa par šādu gadījumu tiek aprēķināta individuāli, izvērtējot visus apstākļus.

 

 

Vārds, Uzvārds

Telefons

E-pasts

Jautājums

Nosūtīt